Fotografie a obsah
Tvorba obsahu zahrnuje vývoj a sdílení poutavého, relevantního, chytrého a hodnotného obsahu pro cílové publikum a důležité je, aby se tento obsah proměnil v nákup zákazníků. Aby bylo možné úspěšně implementovat strategii marketingového obsahu, musí mít firma hluboké porozumění své cílové skupině. Strategie marketingu obsahu lze dosáhnout prostřednictvím e-mailového zpravodaje, řady blogových příspěvků, video obsahu a dalších nástrojů. V blízké budoucnosti počítáme z masivnějším nasazování chatboů do eshopu, další věc je připustit si , že lidé stále častěji využívají hlasové ovládání svého zařízení, spoléhají se při tom na svého asistenta. Víte co to pro vás znamená? Napište nám.
Lokalit ve městech, krajině, na stavbách vČR, na Slovensku, a Evropě.
1. průzkum oblasti
- Výzkum klíčových slov
- Optimalizace klíčových slov
- Organizace obsahu
- Propagace obsahu
Chceme zjistit, jaké vyhledávací výrazy nejvíce používají lidé pro podobný typ sdělení, jako je to vaše, neznamená to ovšem, že tect nebo storyboard u videa sestavíme pouze jako chutný algoritmus. Obsah se musí líbit především koncovým uživatelům.
2. návrh řešení
některé ze základních typů obsahu SEO
Obsah SEO může zahrnovat cokoli z následujících:
- Produktové stránky
- Příspěvky na blogu
- Seznamy
- Průvodci
- Videa a fotky
Toto jsou jen některé ze základních typů obsahu SEO, ale nenechte se v tomto seznamu omezit – možnosti jsou prakticky nekonečné.
Fotografie
Když vytváříme webovou, či mobilní aplikaci banner nebo celou kampaň, vizuál si k těmto účelům nejraději tvoříme na míru obsahu webu. Specializujeme se na cestovní ruch, krajinářskou a leteckou fotografii.
Abychom uspokojili naše klienty v zahraničních kampaních, spolupracujeme s místními fotografy a kreativci z celé evropy. Pro tvorbu obsahu například s cestovatelskou tématikou, či pri PR akcích pro cestovní kanceláře a hotely se vždy raději spojíme se znalci místních poměrů a krajiny.

Napište nám, nebo zavolejte
info@pixelsky.cz 603 753 504