+420 603 753 504 info@pixelsky.cz

Srovnání frameworků PWA a AMP

PWA: progresivní webová aplikace

a proč je to výhodné pro váš e-shop?
rychlá poptávka

Srovnání PWA a AMP-výhody a nevýhody

  • Načte stránky rychleji.
  • Zvyšuje konverzní poměr.
  • Uživatelé mohou posouvat 60 snímků za sekundu.
  • Otevře se na celé obrazovce bez lišty URL.
  • Zapojuje uživatele pomocí oznámení push.
  • Umožňuje plynulé animace a navigace.
  • Uživatelé přistupují na web pomocí ikony Domovská obrazovka na zařízení.
  • Umožňuje práci i při slabém připojení k internetu.
  • Tyto webové stránky jsou ukládány do mezipaměti s aplikací Shell, a proto je načítají okamžitě za méně než 5 sekund při opakovaných návštěvách / opakovaných návštěvách.

Jak funguje progresivní webová aplikace?

Progresivní webové aplikace jsou webové aplikace; jehož vzhled a dojem je stejně jako nativní mobilní aplikace pro iOS i Android. Využívá různé funkce mobilního zařízení, jako je fotoaparát a geolokace ve webových aplikacích. Krok 1:  Nainstalujte a zaregistrujte servisního pracovníka samostatně a propojte jej s vaší aplikací tak, aby se stal progresivní webovou aplikací. Krok 2: Využijte podporu sociálního pracovníka, což je pracovní skript napsaný v JavaScriptu. Funguje nezávisle v zákulisí a pomáhá progresivním webovým aplikacím provádět činnosti. Ukládá do mezipaměti stránky a statické prvky a předvádí tyto prvky, jakmile návštěvník otevře aplikaci. Krok 3: Pomocí upozornění na web push zvyšte interakci uživatelů s vašimi webovými aplikacemi. Výhody akcelerovaných mobilních stránek

  • Zvyšuje rychlost a snižuje dobu načítání webových stránek.
  • Ovlivňuje mobilní SEO a zlepšuje hodnocení klíčových slov v mobilních zařízeních.
  • Snižuje zatížení serveru a zvyšuje jeho výkon.
  • Podporuje reklamní zařízení.
  • Je vhodný pro webové stránky vydavatelů.

Nevýhody zrychlených mobilních stránek

  • Nemůže sledovat aktivitu uživatelů na stránkách Accelerated Mobile Pages.
  • Není vhodný pro webové stránky elektronického obchodu.
  • Nemůže zlepšit hodnocení vyhledávače.
  • Funguje to pouze na základě mezipaměti.

Výhody progresivních webových aplikací

  • Není nutná žádná fyzická instalace aplikace.
  • Není třeba navštěvovat App Store.
  • Automaticky se aktualizuje.
  • Je vhodný pro webové stránky elektronického obchodu.

Nevýhody progresivních webových aplikací

  • Má omezení platformy, která vedou k problémům s opětovným zapojením.

Srovnání PWA a AMP který je lepší?

Je důležité znát rozdíl mezi akcelerovanými mobilními stránkami a progresivními webovými aplikacemi, ale musíte pochopit, jak to jde ruku v ruce. Pokud jste vlastníkem webových stránek „ HTTPS “, potřebujete podporu obou technologií, aby mohli lépe sloužit svým návštěvníkům, a proto musíte studovat Google AMP a PWA.

Díky akcelerovaným mobilním stránkám získají uživatelé rychlý přístup k obsahu, zatímco progresivní webové aplikace vylepšují uživatelské prostředí a udržují je v interakci. Zjednodušeně řečeno, Accelerated Mobile Pages je číšník zodpovědný za rychlé podávání jídla, zatímco Progressive Web Apps je kuchař připravující pokrmy, které vypadají přitažlivě a chutně. Pro vývoj webových stránek jsou přidána nová zařízení PWA i Accelerated Mobile Pages.

Počáteční kontrola vám může říct, že progresivní webové aplikace jsou lepší než akcelerované mobilní stránky, ale měli byste vědět, že akcelerované mobilní stránky nelze ignorovat. Je to proto, že každý den uživatelé navštěvují stovky webových stránek a všechny aplikace ukládají do svých mobilních telefonů. Potřebují však webové stránky, aby se načítaly rychleji, a to je místo, kde hraje roli Accelerated Mobile Pages. Téměř 92% uživatelů se vzdá webu, pokud zjistí, že je registrace obtížná nebo zdlouhavá. Jediné přihlášení klepnutím nebo automatické přihlášení je možné pomocí rozhraní Credential Manager API (Application Programming Interface) a jedno odhlášení poklepání je možné pomocí rozhraní API Web Payments.

Standardní progresivní techniky vylepšení pomohou progresivním webovým aplikacím pracovat ve všech moderních prohlížečích. Web tedy nebude muset platit za každý prohlížeč a uvidí obrovské zlepšení, pokud jde o provoz, potenciální zákazníky a konverze. Progresivní webové aplikace podporují https, což je bezpečné spojení mezi webem a uživateli. Zabezpečení je velmi důležité, protože buduje důvěru na webu, dává upozornění, pokud někdo neoprávněně manipuloval se stránkami, a dává vliv na skrytí chování při procházení. Odesílá dokonce upozornění, když je stránka zavřená nebo nefunguje internet. Dalším významným rozdílem mezi akcelerovanými mobilními stránkami a progresivními webovými aplikacemi je toto oznámení později. Zabezpečuje také web před nežádoucím obsahem, nechtěnými reklamami a viry. Mnoho nových technologií je podporováno pouze v https. Průzkum ukazuje, že uživatelé tráví 74% více času na progresivních webových aplikacích a pomáhá získat 82% konverzní poměr v iOS a 104%ve zbytku prohlížečů. Pomocí funkce oznámení push mohou být uživatelé občas informováni o konkrétních informacích.

 

AMP: nejrychlejší současný retail framework

AMP, nejrychlejší cms současnosti

a proč je to výhodné pro váš e-shop?
rychlá poptávka

AMP: nejrychlejší cms framework od google

AMP je open-source HTML framework, který poskytuje přímý způsob, jak vytvářet webové stránky, které jsou rychlé, hladké načítání a upřednostňují uživatelský zážitek především před ostatními. Nemůžeš tomu uvěřit? Napište nám, ukážeme vám to.

 

Obchodní výhody

Rychlost webové stránky zlepšuje uživatelské prostředí a základní obchodní metriky

AMP stránky se načítají téměř okamžitě, což vám umožňuje nabízet trvale rychlý zážitek na všech zařízeních a platformách.

Vytváření stránek AMP je snadné a snižuje režii vývojářů

Celý archiv můžete často převést za několik dní, zejména pokud používáte populární CMS, jako je WordPress nebo Drupal.

AMP lze aplikovat na různé webové dotykové body

Používané populárními a globálními platformami, jako jsou Google, Bing a Twitter, AMP vám umožňuje zajistit, aby uživatelé ze všech těchto povrchů dostali bezkonkurenční, často okamžitý a nativní pocit z výchozího nastavení na stránky AMP, pokud jsou dostupné ..

 

Výhody pro vývojáře

 

Zachování flexibility a kontroly a snížení složitosti kóduPomocí CSS můžete přizpůsobit styling, dynamická data a v případě potřeby načíst nejčerstvější data a vytvořit tak pro své zákazníky co nejlepší uživatelský zážitek.

Stavební bloky, které zajišťují výkon Vytvářenískvělých webových stránek vyžaduje hodně času a úsilí. Komponenty AMP jsou již optimalizovány pro nejlepší výkon.

Budujte pro udržitelnou budoucnost na otevřeném webu pro všechnyProjekt AMP je iniciativa s otevřeným zdrojem, která chrání budoucnost webu a pomáhá každému poskytovat lepší, rychlejší a uživatelsky přívětivější zážitek.

 

PWA: progresivní webová aplikace

PWA: progresivní webová aplikace

a proč je to výhodné pro váš e-shop?
rychlá poptávka

Progresivní webová aplikace, pwa. 

Jedná se o webové aplikace, které vzhledově připomínají a fungují jako obyčejné webové stránky. Rozdíl je v tom, že obsahují další funkce, typické pro nativní aplikace. Push notifikace, možnost pracovat v offline prostředí, nebo také jednoduchou komunikaci s hardwerem zařízení. Propojují tak výhody aplikací s benefity webových stránek.

Zásadní změny již přišly kolem roku 2005, kdy se rozvíjely dynamické webové stránky – PHP a ASP.NET. Progressive Web Apps se snažili zavést již rokem 2007, nicméně došlo k problému, především na smartphonech, kde se potýkaly s neúspěchem. Oproti nativním aplikacím, nebyly příliš rychlé a ani oblíbené mezi uživateli. Rok 2010 byl pro tyto aplikace stěžejní, vzhledem k pokroku v jazycích HTML5, JavaScript i CSS3. Staly se tak kompatibilní s novými procesory a mohli se již měřit s nativními aplikacemi. V roce 2015 se poprvé objevil název Progresivní webové aplikace, jenž měly dostupné nové funkce kompatibilní s prohlížeči.

Vhodné využití aplikační technologie

PWA nabízí rozmanitou funkcionalitu, jsou progresivní, kdy fungují na libovolném operačním systému či prohlížeči. Dále by měly být responzivní, to znamená, že jsou flexibilní k zařízením na kterých jsou používány, i když se jedná o mobilní telefon, počítač nebo tablet. Služba Service worker udržuje tyto aplikace vždy aktuální. Ať už jste připojeni k internetu či nikoliv, tato služba také nabízí pohodlnou práci v offline prostředí. Díky protokolu pro šifrované připojení HTTPS zajišťují integritu obsahu. Jejich původ si lze ověřit skrze “ochranou zelenou známku”, která je určitou zárukou bezpečnosti. Lze jej také vzhledem k registraci poskytovatelů služeb velmi snadno dohledat prostřednictvím vyhledávačů. Odpadá potřeba instalování ze služeb jako je Google Play nebo App Store. 

Největší výhodou je také jejich dostupnost pouze skrze odkaz URL. Je nutno dodat, že je možné je spustit v jakémkoliv browseru, nicméně dodatečné funkce jako prohlížení v offline režimu, nebo také push notifikace, kdy můžete dostávat oznámení přímo v okně ve Windows nabízí jen některé prohlížeče. Kompatibilita tedy není zaručena.

 

Letecké video a fotografie

Letecké video a fotografie

Specializujeme se na cestovní ruch a stavebnictví
rychlá poptávka

„“do projektu, kterým chce pixelsky.cz otevřít veřejnou debatu na téma blízká budoucnost životního prostředí v ČR jsme se rozhodnuli jít už na začátku, než byl program spuštěn. Líbí se nám, funguje to! 

jednatel

jednatel

Proč to máme být my?

  Máme zkušenosti od roku 2015 létáme se všemi modely společnosti DJI, jsme věrní této značce a jsme rádi, že tito technologii, ale také způsob ovládání, možnosti, které stroje mají. Stroje dokonale ovládáme a máme jistotu, létáme každý den. Pro práci máme splňujeme veškerá nařízení. Máme licenci pro provádění leteckých prací a stroje jsou pojištěny.

  Věnujeme se výhradně leteckému snímkování a pořizování videosekvencí za účelem tvorby fotografií a filmařské práce. Pracujeme pro města, soukromé podnikatele i osoby, nebo velké podniky. Podstatnou část práce vkládáme také do vlastních projektů turistických webů poRegionu.cz (ČR) a travelTip.eu (EU). 

Lokalit ve městech, krajině, na stavbách vČR, na Slovensku, a Evropě.

1. Zaměření na kvalitu

  Létáme se stroji Phantom 3,4, Mavic 2Pro, Inspire i matrice. Vlastníme pouze běžné modely Phantom a mavic, které disponují vestavěnými jednopalcovými snímači v zařízeních DJI Zenmuse, nebo Hasselblad. Standartně natáčíme 25fps 4K v kodeku H264, nebo H265 D-log nebo jiný.

Dále na sttroj Matrice můžeme osadit vlastní techniku z řad SONYalfa se snímači full frame 35mm, 100fps 4K. Případně osadíme zařízením zákazníka.

Záběry jsou určeny pro běžné použití do promovideí a některých filmových prací.

2. Operativnost

   Vždy je důležité počítat s pracemi minimálně 2 měsíce předem, v místech hůstě osídleného prostoru, tzv. HOP, je totiž nutné žádat o vyjímku ze zákazu. A pro zákonem dané lhůty pro vyřízení těchto žádostí je třeba s tímto počítat. Žádosti a agendu kolem vyřizujeme sami. Operativnost je v otevřené spolupráci s piloty na více místech ČR, se kterými můžeme sdílet záběry. 

3. Postprodukce a další služby

Kromě samotního videa vám můžeme záběry také samozřejmě zpracovat v postproduci, zakomponovat je do klasického videa. Také můžeme doplnit 3d a motion grafikou, spolupracujeme s teamem lidí, kteří dokážou v digitálním světě dohromady cokoliv.

 

-poskytnutí techniky

 

-legislativa

 

-technické zvládnutí (zábory, atd.)

 

-pořízení audiovizuálního materiálu

 

-střih, selekce

 

-postprodukce

 

-cloudstore

 

-analýza

 

-publikace

 

Napište nám, nebo zavolejte

Napište nám, nebo zavolejte

info@pixelsky.cz 603 753 504

videa

Proč videomarketing?

Destinační videa, firemní promo

Specializujeme se regionální videa, lokální propagaci a ekologii
rychlá poptávka

Proč videomarketing ?

 V dnešní době je nutné zákazníka zaujmout. Chcete-li, aby koupil Vaše produkty, musíte zapůsobit na jeho emoce. Ukázat hlavní vlastnosti výrobku, nebo také vyprávět historii o firmě samotné, jak vznikla, primární cíle i myšlenky. Motivace klientů k jednání je pro úspěch to klíčové. Prostřednictvím Yotube marketingu lze oslovit velkou část potencionálních zákazníků. Uvažujete- li o tom, jak zvýšit podvědomí o Vaší značce je video dalším krokem vpřed. Společnost MultiVisionDigital uvedla o 64% rostoucí pravděpodobnost nákupu konkrétního výrobku po shlédnutí videa. Obsah videa vyvolá v klientovi důvěru k obchodu a zvyšuje tak zájem koupě produktu.

Před zahájením vytváření konkrétního videa je na místě si stanovit záměr, jehož se budete držet. Cílem je ukázat výrobek potencionálním zájemcům, nebo představit Vaši firmu. Není důležité dostat co nejvyšší počet komentářů nebo stoupat v žebříčku shlédnutí či liků. Ačkoliv se to může zdát důležité, ve skutečnosti jde spíše o vedlejší doplněk, který se jen zbytečně projeví na ceně. 

 

Napište nám, nebo zavolejte

Napište nám, nebo zavolejte

info@pixelsky.cz 603 753 504

1. Zaměření na kvalitu

Kvalitní videa mají tendenci přilákat více diváků než obrázky nízké kvality. Faktem je, že pokud vaše video hotelu vypadá, že bylo vytvořeno amatérem, šance na rezervaci pokojů budou mnohem menší. Vytvořením vysoce kvalitního videa získáte nejlepší možnou návratnost investice. Pokud vaše video rychle a efektivně nereaguje na potřeby hostů pomocí kvalitních obrázků, jednoduše se přesunou do jiné nemovitosti a vaše video bude během několika sekund zapomenuto.

U videa je hlavní, aby dokázalo působit co nejdelší dobu. Počítá se s rámcem přibližně 4 let a tudíž je tedy vhodné ho koncipovat pro výrobky s co nejdelší životností. Je vhodné se řídit některými pravidly, abychom tak zvýšily svou šanci na úspěch. Vyvarujte se příliš dlouhým videím. Doporučovaná délka je v rozmezí dvou minut. V případě delších videí si je klienti často nespustí, nebo nezhlédnou celé, čímž se minou účinkem. Při představení produktu či cílů firmy je vyhledávací algoritmus na webovém portálu youtube zobrazí výše, pokud je zákazníci shlédnuli celé. Jednoduše a výstižně řekněte, na co se firma zaměřuje či jaký produkt nabízí, bez zbytečných a zdlouhavých záběrů na produkt samotný, které jsou bezvýznamné.

chystáte vytvořit více videí?

  Založte si na webu youtube vlastní kanál. Získáte tak možnost zakládat jednotlivé playlisty, kde lze přehledně třídit veškeré nahrávky dle kategorií například služby, tutoriály či výrobky. Velkým plus je také důvěryhodnost u klientů, než kdybyste vkládali videa jen pod uživatelským účtem.K videu jde přidat i textová poznámka nebo odkaz. Pokud to obsah videa dovolí, můžeme tímto způsobem rozšířit produkt a podrobnější informace, či navést zákazníka na váš e-shop. Je mnoho způsobů jak video šířit, mezi požadované cílové skupiny nejúčinnějším nástrojem jsou stále sociální sítě, nebo lze využít i AdWords propagace.

2. Zapojíme vás do produkce  

My sice video můžeme natočit, a hrát v něm budete vy, můžeme vám poradit a dá můžete více věcí dělat sami. Obchod i průmysl spoléhá na efektivní videa, aby propagoval své služby potenciálním zákazníkům na webu. Krátké úvodní představení je nejdůležitější součástí vašeho videa, protože budete chtít upoutat pozornost diváků od chvíle, kdy ji sledují. Nezapomeňte mít své intro přímé a krátké. Musí divákovi sdělit vše o vašem  a zároveň nastavit tón pro zbytek vašeho obsahu. Začleněním úvodního videa na domovskou stránku svého webu budete moci úspěšně upoutat pozornost vašich návštěvníků.

%

větší pravděpodobnost konverze, či odběru služby.

3. Nechte video vyniknout

Pokud chcete vytvořit jedinečné video, musíte nejprve zvýraznit všechny jedinečné vlastnosti vašeho hotelu. Vaše firma má za sebou bohatý příběh a musíte to vyslat prostřednictvím svého videa. Zjistěte, co vaše podnikání vyniká od ostatních, a zdůrazněte to. Teprve potom budete moci najít svůj tón a jedinečnost. Ať už je váš tón inspirativní, vášnivý nebo vážný, musíte myslet na všechny vlastnosti, díky nimž se váš konkrétní podnik liší od všech ve vaší lokalitě, a vykreslit je v pozitivním tónu hlasu ve vašem videu.

Zapojte firmu do našeho programu a pomáhejte!

Připravili jsme program pro lokální společnosti, regionální značky a výrobce, který pomůže lépe komunikovat se svými zákazníky, se zaměstnanci, při náborech a také při organizaci nejrůznějších akcí.

Ukažte, že jste ohleduplní. Pomůže to i ostatním.

Jde nám o to, aby úspěšní ukázali a motivovali širokou veřejnost pro šetrnější přístup k životnímu prostředí, zlepšili přístup k ekologii a ukázali, že prostřednictvím nových technologií se otevírají i nové možnosti a budoucnost.

Chcele vědět více?

„do programu, kterým chce pixelsky.cz otevřít veřejnou debatu na téma blízká budoucnost životního prostředí v ČR jsme se rozhodnuli jít už na začátku, než byl program spuštěn. Jako výrobci potravinářských obalů máme představu o množství odpadu, které se denně vytváří. Sami apelujeme na spotřebitele, aby se chovali zodpovědně. Je to dobrý projekt.“

Jednatel obalplast#

jednatel

Proč je video dobré pro váš podnik?

Turistická videa, vložený obsah

Specializujeme se namultimédia v cestovním ruchu
rychlá poptávka

Videomarketing pro cestovní ruch

Videa jsou nepopiratelně silným marketingovým nástrojem, zejména pro hotelnictví a cestovní ruch. Koneckonců, mají schopnost upoutat pozornost publika mnohem rychleji než text a mají sílu generovat extrémně vysoký provoz na vašich webových stránkách. Není divu, že video marketing vzal internet bouří. Tento efektivní nástroj je tak všestranný, že jej můžete použít k propagaci služeb hotelu a budování zákaznické podpory.

Co je to video marketing?

Video marketing není jen o prodeji obsahu cílové skupině. Tento online marketingový nástroj má různé aspekty, které lze použít k propagaci návštěv webových stránek, produktů a služeb a také k přilákání rezervací. Dokonce můžete zlepšit své zákaznické služby prostřednictvím efektivních strategií video marketingu.

Jak může váš hotel těžit z video marketingu

Profesionálně vytvořené hotelové video pomůže vaší firmě získat důvěryhodnost na trhu. Video obsah vám nejen pomůže vyprávět svůj příběh, ale také umožňuje potenciálním zákazníkům získat cit pro zařízení a služby vašeho hotelu, než si rezervují pokoj na vašem webu. V tomto článku se seznamte s 5 základními tipy pro video marketing a několika úžasnými příklady videa, jak zvýšit váš příjem z hotelů.

1. Zaměření na kvalitu

Kvalitní videa mají tendenci přilákat více diváků než obrázky nízké kvality. Faktem je, že pokud vaše video hotelu vypadá, že bylo vytvořeno amatérem, šance na rezervaci pokojů budou mnohem menší. Vytvořením vysoce kvalitního videa získáte nejlepší možnou návratnost investice. Pokud vaše video rychle a efektivně nereaguje na potřeby hostů pomocí kvalitních obrázků, jednoduše se přesunou do jiné nemovitosti a vaše video bude během několika sekund zapomenuto.

2. Video najde diváka a on hotel

Hotelový průmysl spoléhá na efektivní videa, aby propagoval své služby potenciálním zákazníkům na webu. Krátké úvodní představení je nejdůležitější součástí vašeho videa, protože budete chtít upoutat pozornost diváků od chvíle, kdy ji sledují. Nezapomeňte mít své intro přímé a krátké. Musí divákovi sdělit vše o vašem hotelu a zároveň nastavit tón pro zbytek vašeho obsahu. Začleněním úvodního videa na domovskou stránku svého webu budete moci úspěšně upoutat pozornost vašich návštěvníků.

%

Videí je shlédnuto

3. Nechte video vyniknout

Pokud chcete vytvořit jedinečné video, musíte nejprve zvýraznit všechny jedinečné vlastnosti vašeho hotelu. Vaše firma má za sebou bohatý příběh a musíte to vyslat prostřednictvím svého videa. Zjistěte, co vaše podnikání vyniká od ostatních, a zdůrazněte to. Teprve potom budete moci najít svůj tón a jedinečnost. Ať už je váš tón inspirativní, vášnivý nebo vážný, musíte myslet na všechny vlastnosti, díky nimž se váš konkrétní hotel liší od všech ve vaší lokalitě, a vykreslit je v pozitivním tónu hlasu ve vašem videu.

4. Přidejte hodnotu do svého videa

Přidání hodnoty pro vaše hotelové video neznamená vytvoření prodejního hřiště, které je celé o vaší značce. Video marketing byste měli považovat za příležitost pro zvýšení hodnoty v každé fázi online cesty potenciálního zákazníka. I když si můžete myslet, že je snadné vytvořit skvělé video z hotelového marketingu, aniž byste museli předem plánovat, ve skutečnosti byste mohli skončit s nekvalitním obsahem, který poškodí pouze vaši značku. Je proto důležité začít skriptem, aby byla vaše filmová posádka na stopě a vaši diváci byli zaměstnáni.

5. Sdílejte své video s publikem

Dalším důležitým tipem vaší video marketingové kampaně je to, že musíte povolit sdílení videa na jiných sociálních médiích. Pomůže to šířit video z jedné platformy na druhou a oslovit širší publikum. YouTube je jedním z nejdůležitějších sociálních médií, protože miliony lidí používají tuto platformu ke sledování videí každý měsíc. Do videa YouTube musíte zahrnout odkaz na svůj web, aby vaše publikum mohlo po zhlédnutí videa navštívit vaši domovskou stránku. Nezapomeňte použít 360 stupňové záběry hotelových pokojů a zařízení, protože zákazníci se na hotel blíže podívají a budou se v něm cítit pohodlně.